ZMĚNA:
Z organizačních důvodů se muzikál BESTIÁŘ v plánovaném termínu 15.5.2024 od 19:00 hod. a v místě KC Semilasso, Brno neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 17.10.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Vyjádření pořadatele:
„Vážení diváci,
velmi se omlouváme, ale z organizačních důvodů jsme nuceni přeložit muzikál Bestiář ze středy 15. 5. 2024 na nový termín - čtvrtek 17. 10. 2024.
Vstupenky zůstávají v platnosti. Pokud se Vám nový termín nehodí, můžete nárokovat vrácení vstupného do pátku 24. 5. 2024 v místě zakoupení.
Děkujeme za pochopení.“
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 24.5.2024.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i Edenred)
Elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se koncert ŠTEFAN MARGITA - REŽ REŽ REŽ TOUR v plánovaném termínu 17.5.2024 od 19:30 hod. a v místě Scéna na Občanské plovárně v Praze neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Oficiální vyjádření pořadatele:
„Vážení zákazníci, bohužel vás musíme informovat o zrušení koncertu “Štefan Margita - REŽ REŽ REŽ TOUR”, který se měl konat 17. 5. 2024 na Scéně na Občanské plovárně v Praze. Z nenadálých technických důvodů nemůže být koncert realizován. Rádi bychom Vás ujistili, že vstupné vám bude vráceno v plné výši.
Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.
O novém termínu a místě konání koncertu vás budeme včas informovat.
Vaše Scéna na Občanské plovárně“
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto a Edenred)
a/ vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZMĚNA:
Akce ŠTEFAN REPKA GORALS & FRANTA UHER - "ZDRAVÍM ŤA PRIATEL" TOUR 2024 se v plánovaném termínu 9.5.2024 od 18:30 hod. a v místě Dům kultury, Kyjov neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 31.10.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Ze zdravotních důvodů se koncert CHANTAL POULLAIN A ŠTĚPÁN MARKOVIČ TRIO - ŠANSONY v plánovaném termínu 9.5.2024 od 19:00 hod. a v místě Malá scéna Zlín neuskuteční a PŘESOUVÁ se na náhradní termín 30.9.2024. Čas i místo konání akce zůstává beze změny.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
V případě, že Vám nový termín nevyhovuje, můžete si požádat o vrácení peněz, nejpozději však do 26.5.2024.
Vracení vstupného
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto a Edenred)
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)
Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu
Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce Lucie Bílá s kapelou Petra Maláska a hosté v plánovaném termínu 08.06.2024 a v místě Starý Hrozenkov, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Ze zdravotních důvodů se představení CZECH CABARET SHOW v plánovaném v termínu 9.5.2024 od 19:30 hod. a v místě Divadlo Hybernia neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vracení vstupného:
a/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b) Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce Kristýna Šebková a Hvězdy, které nehasnou v plánovaném termínu 8.5.2024 a 4.6.2024 a v místě Kulturní dům na Rybníčku a Kulturní zařízení města Valašského Meziříčí, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vyjádření divadla:
Vážení diváci,
velmi se omlouváme, ale z důvodu náhlého onemocnění v souboru nemůžeme odehrát dnešní představení BITVA O HERNANIHO. Představení přesouváme na 6. června, vstupenky zůstávají v platnosti.
V případě, že se nemůžete náhradního představení zúčastnit, kontaktujte nás prosím na rezervace@dejvickedivadlo.cz, případně telefonicky na tel. 233 332 430.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
Vaše DD.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Hezký den,
bohužel Vás musíme informovat o zrušení koncertu Moniky Bagárové, který se měl konat 12. 9. 2024 v pražské O2 areně.
Rádi bychom Vás ujistili, že vstupné Vám bude vráceno v plné výši (manipulační poplatek je nevratný).
Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši podporu a pochopení.
Vaše O2 arena
Vstupné se od 7.5.2024 od 10:00 vrací takto:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce
vstupné vrací tentýž prodejce – vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto a Edenred)
a/ vyzvednutí na prodejním místě či obdržení vstupenek poštou - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu HOMEticket - vstupné vrací automaticky centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1) návratovou transakcí na tentýž účet, z jakého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz , Gallery Beta)
oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu
fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email rezervace@ticketportal.cz
Vážení přátelé Ticketportal,
představení MAXIMA GALKINA, plánované na 04.05.2024 v BRNĚ se bohužel nemůže uskutečnit, je ZRUŠENO.
MAXIM GALKIN na ticketportal.cz
Máte možnost vyměnit si Vaše vstupenky na představení v PRAZE, to se uskuteční v pátek 03.05.2024.
Pokud máte o tuto službu zájem, prosíme, kontaktujte neprodleně reklamace@ticketportal.cz
V případě, že neprojevíte zájem o výměnu vstupenek dnes, v pátek 03.05.2024 do 14:30, vrátíme Vám vstupné v následujících pracovních dnech.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
PŘESUNUTO:
Ze zdravotních důvodů byla akce Reflections of Pink Floydplánovaná na 3. 5. 2024 a v místě Kongresové centrum Zlínpřesunuta.
Nový termín: 21.10.2024 od 20:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů bylo představení Jak bezpečný je svět, ve kterém žijeme? plánované na 16. 5. 2024 a v místě KD Hronovická – Pardubice přesunuto.
Nový termín: 08.10.2024 od 18:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 27.9.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů bylo představení VIVALDIANNO THE SHOW, plánované na 17.10.2024 a v místě Divadlo Hybernia přesunuto.
Nový termín: 31.10.2024 od 19:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 21.9.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
Vážení přátelé Ticketportal,
SHOW PRIME ORCHESTRA - DANCE SYMPHONY 80s-90s, plánovaná na 24.05.2024 v LIBERCI se z technických důvodů PŘESOUVÁ.
NOVĚ: SOBOTA 15. ČERVNA 2024, OD 19:00
(místo konání a hodina začátku zůstávají)
PRIME ORCHESTRA - DANCE SYMPHONY 80s-90s na ticketportal.cz
Vaše vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín, kde jsme pro Vás rezervovali příslušnou kapacitu.
Pokud nemůžete nové datumakceptovat, lze požádat o vrácení vstupného. Prosíme, abyste tak případně učinili co nejdříve, abychom Vaše rezervace mohli uvolnit pro ostatní zájemce.
Právě z důvodu rezervované kapacity můžeme požadavek na vrácení vstupného přijmout pouze do pondělí 27. května 2024, po tomto datu se má za to, že se změnou souhlasíte.
Děkujeme za pochopení.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
PŘESUNUTO:
Z technických důvodů bylo představení KRISTÝNA ŠEBKOVÁ A HVĚZDY, KTERÉ NEHASNOU, plánované na 24.04.2024 a v místě Kulturní zařízení města Valašského Meziříčí přesunuto.
Nový termín: 04.06.2024 od 19:00 hod.
Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.
Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 27.05.2024.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c/ Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: eva.sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZMĚNA:
Akce EPIC FILM MUSIC OF STAR WARS SYMPHONIC TRIBUTE se v původním termínu 26.4.2024 od 20:00 hod. a v místě DK Metropol, České Budějovice neuskuteční a bude PŘELOŽENA na náhradní termín, který bude teprve stanoven. O novém termínu Vás budeme informovat.
Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti a není potřeba je vyměňovat.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce HONZA NEDVĚD ML. A PŘÍBUZNÍ v plánovaném termínu 22.04.2024 a v místě Masters of Rock Café - ZLÍN, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
ZRUŠENO:
Z technických důvodů se akce MŮJ VZOR, BOŽSKÝ KAREL - KONCERT ROSICE 9.5.2024 v plánovaném termínu 09.05.2024 a v místě KULTURNÍ DŮM CRISTAL - Rosice, neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.
Zakoupené vstupenky lze vracet v místě zakoupení.
Vstupné se vrací:
1/ platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ vyzvednutí na prodejním místě- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
c/ Sodexo - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat - vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce
3/ platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-oskenované vstupenky spolu s objednávkou je třeba zaslat na email: eva.sulcova@ticketportal.cz
4/ platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s oskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na email: rezervace@ticketportal.cz
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL
Vážení diváci,
velmi se omlouváme, ale z organizačních důvodů na straně hostujícího divadelního souboru jsme nuceni přesunout představení Slepice na zádech z úterý 30. 4. 2024 na nový termín – pondělí 11. 11. 2024.
Vstupenky zůstávají v platnosti. Pokud se Vám nový termín nehodí, můžete nárokovat vrácení vstupného do pátku 3. 5. 2024 v místě zakoupení.
Děkujeme za pochopení.
Vstupné se vrací následovně:
1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:
-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa vrací platbu centrální kancelář (Politických vězňů 15, Praha 1), kam je vstupenky třeba fyzicky doručit.
2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):
a/ Vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
b/ Elektronické vstupenky typu eTicket- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
c) Sodexo-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.
3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):
-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: sulcova@ticketportal.cz.
4/ Platba vstupenek na fakturu:
-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.
Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal